tagga !

kollade på nagelgiganten hur mycket det skulle kosta om jag köpte hem allt jag skulle behöva om jag fixar egna saker , och jävlar va taggad jag blev på att beställa hem grejer !!!!! har 3 kunder nu i veckan , johanna fick det i 17 års present av mig haha så jag ska göra på henne på onsdag :D sen ska jag göra på elin och linnea på torsdag .
jag måste passa på att göra på mig själv också , kanske hinner de på onsdag ? :)

idag var jag till tandläkarn efter skolan , hade ett litet litet hål som jag fick borra igen , uscha .... min största fasa är sprutor och att borra i tänderna . UACH ! så jävla vidrigt ... men jag klarade det eftersom de inte var ett stort hål så gjorde de knappt ont , det är bara så in i helvete obehagligt !
nog om det , nu lär jag plugga . har ett gammalt prov att ta igen imorgon på kvarsittningstiden .. fyy , orkar inte !
målade nyss mina naglar , snygga va ? hahaha...

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback