storshopping med patteman


kom precis hem från sandviken , var ju tvungen att gå till stan för att köpa skor efter skolan , haha min lilla incident var ju inte den bästa ..
jag köpte fula jeans blåa tygskor för de var dom absolut enda i min storlek , alla andra var för stor eller för små ..
men jag ska ju snart få converse av mamma så jag hoppas jag inte behöver stå ut så länge . jag passade på och köpa en väska också ! var inte meningen egentligen men vi gick in på lindex och hittade en billig och bra , köpte även ett orange nagellack , tycker de är så galet snyggt på sommaren med bruna händer och orangea naglar . yummi !

inte rättvis bild men de får duga !

ni ser ju på ett ungefär hur väskan ser ut :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback