om man ändå hade en iphone ..


här sitter alla och snackar om instagram och allt vet vad , jag har ju instagram men jag kan ju tyvärr inte ladda upp nå bilder med tanke på att jag inte har en iphone .. men ska tjata lite på mamma ;)

igår blev de knappt någon uppdatering eftersom jag var i gävle och valbo . efter skolan åkte jag , alva och johanna till gävle och så gick vi runt och kolla lite , sen åkte alva hem och vi gick och sola . vi åkte till valbo en stund också innan de stängde och handlade lite mer .

jag köpte iallafall ;
ett berlock armband ( oäkta men jag ville bara ha ett fort så why not ? ) från ur och penn
rött nagellack från gina tricot
löpartights från H&M
halvt genomskinlig skjorta från H&M

jag fick ingen bra bild på berlockarmbandet så de skiter vi i !


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback