now you're just somebody that i used to know .

good morning ,
jag är irriterad as hell på min blogg nu . det funkar inte när jag byter design och nu ser bloggen ut som skit ! ååh får panik verkligen ... den är asful just nu , får daaaamp !
inatt sov jag hos johanna så jag åkte med bussen till henne runt 10 , jag var hos henne halv 11 och då var jag ju lagomt trött eftersom att jag dygnade i lördags .. haha , gick upp 9 på morgonen på lördagen och somnade inte förens 12 igår kväll , så jag är rätt trött nu .
idag efter skolan ska jag och patricia åka till gävle till min syster och jenny , och då ska jag göra gelenaglar på patricia , ska nämligen få låna min systers grejer så ska  jag få göra naglar på andra , för att jag ska tjäna pengar på något och självklart kommer jag göra det VÄÄÄLDIGT billigt , bara att höra av er på facebook eller här om ni vill göra ;) haha , och jag tar HÖGST 100kr vilket är grymt billigt eftersom det brukar kosta runt 400-500kr!!!!

sitter just nu på svenskan och ska börja med en " kärlekshandbok" för vi har nämligen kärleks tema här på svenskan . nä , måste börja jobba nu så jag kommer igång , känner att jag ligger efter ganska mycket , har prov imorgon och nationellt på onsdag .. sen kommer det vell fler nationella nästa vecka ....

Kommentarer
ida

lägger du ut bilder på hur det blir då också så man får se? :)



Blogg: http://idakristiansen.blogg.se/
2012-03-12 @ 12:31:19




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback