now he's just someone i used to know .

godkväll eller vad ska jag säga ?
har ej uppdaterat idag för att jag har varit trött hela dagen , trots att vi började 11 idag så är jag ändå helt slut , fast jag har legat i sängen ända sen jag kom hem , eller nej , jag lagade pannkakor sen ja jag mig i sängen och kollade på desperate housewifes.
man kan bara inte släppa det ?! sista säsongen går på teven nu tror jag , men jag kan ju ej se det för jag är bara på säsong 6 ännu . jag är inte helt hundra på hur många säsonger det är men jag har iallafall förberett säsong 7 så jag har något att kolla på !!!

jag förstår ej vad det är med mig ? sen jag var sjuk första gången då när jag var hemma en veckaa , det var ca 2 månaader sen , jag var sjuk ungefär en månad och efter det blev jag friskare och friskare , och nu förra veckan känner jag att det är tillbaka , jag hade ju världens hosta och slem i halsen och snorig ,kände mig febrig och kallsvättades. nu är det tillbaka , funderar på om jag ska gå ner och ta tempern !
FAN , jag kan inte vara sjuk nu .. vad är dethär ?

vill bara ha någon att gosa ner mig i sängen med ... orka ligga ensam då ..


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback