NÄ NU JÄVLAR


nu får det vara nog med förkylning, halsfluss , huvudvärk och allt annat .
JAG VILL KUNNA TRÄNA , GÅ TILL SKOLAN , FESTA ORDENTLIGT , VARA GALEN OCH KUNNA ÄTA !!!!!!!!!!!!
jag har kollat tv hela dagen och sjääääälvklart kommer de bara reklam om mat eller typ träning . fyfan va trött jag blir .
jag har knaprat ipren i typ 3 månader , inte kunnat äta ordentligt eller ens va mig själv ? ååh , fyfan va jag är arg .
imorgon ska jag till skolan och inte bry mig om jag är sjuk , jag må ha ont i halsen och huvudet , men det ska inte stoppa mig längre . hahaha , nu låter jag jättetöntig men de är sant !

jaja  , nu ska jag fortsätta kolla på BigBrother och sova så jag är pigg imorgon , för då ska jag ut på lite roligheter , hoppas bara de funkar;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback