i don't know why i love you so much ..


vad ska jag skriva ? känner att jag vill skriva av mig , men har fan inget att skriva om ..
ska jag skriva om vad jag gjort idag?
ja jag var i skolan , fick skoldator , skulle sola med syrran men vi sket i det , sitter nu hos jenny och emelie , jag ska hem till mia om ett tag sen ska vi dansa .

jaha ? nudå ... ååååååååh , kom med förslag förfan ! orkar ej .. skiter snart i bloggen , men kan ju ej klara mig utan den eftersom jag bloggat sen jag gick i 6;an så hur ska jag kunna sluta ? jaja vi får se vad som händer ..

blä , ingenting är bra nu ! jag vill bara gråta . när jag kommer hem efter dansen ska jag fan gråta lite , försöka få ut någon i järbo så jag får gråta lite på någons axel ..
ne , hejdå !!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback