hur kan man sakna något man aldrig haft ?


hade ni en trevlig fredag ?
det hade jag !!
jag åkte massor med buss igår , sen vid halv 7 åkte jag , hanna h och olivia hem till mig så fixade jag mig sen åkte vi till carro , det var några där redan och vi körde direkt , ölspel , dans och annat skoj ! sen kom det fler vid halv 10  så var det fullt ös hela kvällen fram till 2 för då åkte typ alla hem .

jag fick med mig matilda, johanna , hanna och olivia hem och vi fick skjuts av ryssen hem . jättesnällt !
vi käkade lite när vi kom hem , sen somnade vi någon timme efter .

jag vaknade och somnade om hela tiden från 9 till 12 , det var så sjuuuuukt varmt i mitt rum så man dog ju lite , vi gick upp och åt frukost vid 1 . sen har vi degat sen dess , nu har alla åkt hem och jag hjälper mamma med hennes outfit för hon , pappa och emelie ska på någonting ikväll och då ska jag och johanna sitta barnvakt åt min lillebror , vi får vell se vad vi hittar på .

tänkte ladda upp lite bilder nu från igår! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback