Dansa är kul men jag föredrar å supa .


hallå !
igår var jag på bandy med Johanna , Patricia och Martin . jag åkte hem med halv 11 bussen och träffade några ute på STORstan . hade så jävla ont i fötterna när jag kom hem , jag och patricia gick runt i göransson kanske tio varv ? och det tar typ en kvart att gå runt hela , uscha ! haha .

nu har jag duschat och ätit . jag var hem till carro och hämtade min kavaj som jag ska ha på mig ikväll för jag ska ju till rebecca !
ja , nu ropar mamma på mig för vet ni vad vi ska göra ? haha, jo jag ska hjälpa min kära mamma att panta burkar , haha .... men jag får ju halva summan så de är ju värt , kan ju gömma mig under en stoooor tjocktröja och luva ! men vad gör man inte för mamma sin ?
jag lägger nog upp vad jag har på mig ikväll osv sen så håll utkik .




sen vill jag säga att jag älskar JOHANNA TYSKLIND SÅ HIMLA MYCKET !!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback