after all that we've been through , im gonna find a way to move on .


tjenis penis , vad händer jao ?
har precis kollat på bb och ska nu gå och tvätta bort sminket , borsta tänderna och gå och sussa lite !
var och gjorde naglar på rebecca idag och sen gick vi och åt på mcdonalds , pratade om allt möjligt osv . tyvärr glömde jag ta bild naglarna men jag ska be henne skicka en bild så ni får se ! hon valde vanliga vita tippar bara .

imorgon ska jag göra på alva , haha har gjort varje dag denna vecka . och jag tror jag åker till skolan imorgon , vi får se eftersom jag fortfarande inte mår bra . det är ju värst på morgonen ! då är det som om någon slår mig i huvudet med en yxa eller något , asont ! och så fort någon tar i mig får jag ont , och jag kollade nyss hur mina halsmandlar såg ut och det ser ut att vara halsfluss , måste gå t läkaren och kolla tror jag , ska prata med mamma imorgon !

nä , nu vill jag sova . hörs då

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback