sorry guys....

jag är en hemsk bloggare, haha. jag har inte bloggat på flera veckor. det är inte alls likt mig ! förut bloggade jag ju ganska bra iallafall !  men nu när det är sommarlov vill man ju inte sitta hemma vid datorn, men jag börjar fundera om de verkligen är SOMMAR, går man ut känns det fan inte så ! regn, åska och moln, nästan varje dag .. inte har man fått någon chans att bli brun inte .
och jag hade kunnat blogga bättre om dendär jävla bloggappen kunde funka.. det går inte att använda den alls så de är typ nå fel , ååh orkar inte med mitt liv .
 
får se vad som händer ikväll, mysa kanske bara. men jag vill åka iväg till ockelbomarknaden en stund och gå igenom där en gång bara , de är fan tradition att åka dit tycker jag ! men jag vet inte om jag orkar, jag var hos alva på födelsedagsfest igår och det var superkul. men synd att de sluta så tidigt.. men självklart har man ju sina älskade vänner som ställer upp och har efterfest, Alice är bäst !! haha , men jag och johanna , dumma som vi är åkte till fittäckelhorbög storvik . såååå onödigt, skulle aldrig gjort de ! menn nu ligger jag iallafall hemma i min säng och hade inget att göra, så varför inte blogga ? ;)
 
OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG FÖR ATT NÅGON HAR TAGIT MIN LADDARE TILL TELEFONEN SÅ NU KOMMER JU DEN DÖ NÄR SOM HELST, FATTIGA JÄVLAR SOM INTE KAN TA SITT EGET ! jag har typ 10% batteri kvar så den är ju död snart......... orkar inte,
 
nnu lägger jag bara upp några bilder från vad jag har gjort under dessa dagar !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback