Skolavslutning

förlåt att jag ej updaterat något på fyra dagar, men jag har inte haft lust/tid .
idag hade vi skolavslutning, värsta på länge.. jag bröt ihop när jag knäppte kort med några efter kyrkan.. fyfan, jag vart helt förstörd. men det är vell skönt att vi äntligen fått lov, men jag har gått med dom sen 4:an och då är det svårt att inse att vi faktiskt inte kommer gå tillsammans mer.. fyfan, kommer sakna dom somfasen. jaja, nu ska vi vara glada. jag är skit taggad på fest nu för jag och patricia är hos mig och har precis gjort oss klar och vi ska nu gå till bussen för att åka till lite festligheter !!! PEPPA PEPPA .
elina la upp denna bild på facebook så jag tog bara den nu, lägger upp fler sen :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback