så jävla trött.

jag är helt slut !
i onsdags åkte ju jag på klassresa, vi paddlade i 8 timmar typ och det var så sjukt jobbigt. alla fick ju psykbryt och blev skitsura men det var också mycket skratt och sång. jag trodde tre kanoter skulle välta men det var bara 2 som gjorde det, men jag ramlade i själv däremot. jag satt längst fram och båten stog in mot land, så jag kände på en sten med foten om den var lös och det var den inte så jag ställde mig på den, så välte den och jag ramlade ju i vattnet då, haha men inte helt. bara typ från midjan, men nu har jag så jävla ont i låret så jag knappt kan gå, det är helt stört va ont det gör .

när vi kom fram tog det flera timmar att sätta upp tälten också, haha det var ju bara billy som kunde. men sen när vi fick upp dom så slog vi upp en eld och satt där och mös , vi pratade massor och hade så himla roligt ! vi badade nattbad också. fast det var bara jag, billy, linus , anton och oskar som badade . mia kände bara med tån typ och jag doppade mig halvt :)

gud vad jag kommer sakna min klass, det är helt sinnessjukt ! alltså i höst kommer jag inte gå med dom mer, jag har gått med domhär sen 4:an ? det här är sista avslutningen tillsammans och gud va hemskt det känns att ens säga det. fyfan, vi har tagit oss igenom så himla mycket och jag skulle aldrig klarat de utan dom ! mina stjärnor. gud.. kommer grina sönder på avslutningen ..

jaja, idag ska jag till valbo med emelie, skulle egentligen dit med johanna men hon blev sjuk. jag måste leta en ny klänning , fick min igår och den var också för stor... den var för lång så det var typ en långklänning på mig... och så fick jag skorna igår , SKITSNYGGA !

mina älsklingar !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback