godkväll

hejdär.
jag är supertrött nu efter en jättelång dag . idag i skolan så var det bara att gå omkring typ, vi skulle bara lämna in datorerna och typ ja, så var de ju sista lektionerna på murgårn så vi fick massa fika på musiken. supersöt lärare !
sen åkte jag hem och käka sen åkte vi ju till gävle och kolla på emelies avslutning.
jag och mamma var så jäkla rädda att vi skulle missa ALLRA sista avsnittet av desperate housewives som var idag. alltså det är deras sista avsnitt förevigt .. jag började grina när jag tänkte på att det var sista.. och vi trodde vi inte skulle hinna för vi åkte från gävle HALV och det började prick så vi sprang in och satte på teven direkt när vi kom hem och vi hann precis !

men nu ska jag försöka sova så jag är pigg och glad imorgon :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback