fullt med packning, nu far vi !

god morgon .
har precis packat klart allt nu så jag sitter och njuter några minuter innan jag ska åka, elina är här om typ en kvart så jag ska vell extrakolla en gång till snart så allt är med. haha jag kommer skämmas ihjäl för jag ser ut att han jättemycket packning men det är för att hela min kudde tar plats i min feta väska, haha. jag har en apstor bag som verkligen är enorm. sen en sovsäck och liggunderlag på sidan om. haha sen får vi ju inte glömma matkassen ! jag har ju en kasse med bara mat i som jag ska ha när vi paddlar. det ska bli skitkul tycker jag !

och jag kanske inte har berättat men våran klassresa består av att paddla i forsar osv i 8 timmar, sova i tält i smörnäs och sen åka hem imorgon igen ? ganska tråkigt men... fast jag är taggad somfan på att paddla, men inte i 8 timmar. fattar inte hur dom tänker , att vi ska paddla så länge med bara EN paus? haha jaja.. jag ska iallafall paddla med mia och patricia , jag tänker sitta längst fram ! haha och jag kommer välta kanoten, fatta roligt ! haha :D
och jag har skakat hand med mia och caroline att vi SKA bada.. uscha, får se om jag bangar ;)


typ som hon i mitten kommer jag se ut, haha livrädd...

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback