Bigbrother finalen 2012

hej på er !

igår var ju jag på BB finalen i stockholm, det var riktigt häftigt men det var tråkigt att det regnade.. dom delade ju ut regnponchos så man inte blev blöt för man fick inte ha paraply, det skulle ju störa kamerorna osv. jag kunde knappt gå när vi skulle gå till bilen och åka hem , fyfan va stel och kall man var efter att stå där i flera timmar i spöregn.

det var tur att vi hade sovmorgon till efter lunch idag på skolan för annars hade jag aldrig orkat gå upp till skolan . när vi slutade så gick jag och mia till ungdomsmottagningen , men barnmorskan var inte där så det var bara att gå igen.. sen åkte vi hem till mia och käkade glass och macka medans jag väntade på att mamma skulle hämta mig, och nu är jag hemma och kollar reprisen av BB finalen ! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback