My relationship is like an iPad, and i don't have an iPad...

Hej på er! Jag och Sabine sitter här med vårt efterlängtade godis som vi velat ha sen två dagar tillbaka och myser framför teven. Imorgon ska vi upp redan vid 6... Kl 7 åker vi härifrån aspås och tåget går kvart i 8 på morgonen. Men det är bra för då är vi hos mig vid 11 och det är skönt att komma fram tidigt! Och när vi kommer fram ska Emelie hämta oss och då ska vi hem till Markus och äta mat, han har lovat att laga mat åt mig någon dag så det får bli då! Sen ska vi träffa Patricia och Andreas på dagen/kvällen. Men nu ska vi gå och packa hennes saker och sen ska vi typ lägga oss , måste ju vara pigg imorgon! När jag var påväg upp hit så var jag hos andreas hela natten så vid 5 gick jag hem och mitt tåg gick 8 tror jag de var? ;) fan va trött jag var då!!! Haha idag åt vi även nudlar i påse, så jävla gott!!!!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback