äre fest eller ?

tjenare !
jag har gjort en ny blogg på myshowroom.se så jag ska testa blogga där ett tag så får vi se hur det går. vill variera litegrann eftersom jag blir så less på att blogga ! blir kanske roligare att byta ?
jaja, jag kommer börja blogga på www.hannatingstrom.myshowroom.se , och det gör jag nästa gång jag får tillgång till dator. och jag kommer säga till på denna blogg när jag börjar på andra bloggen !
 
idag ska jag iallafall på fest, jag och sabine har precis fixat oss och jag ska locka håret på emelie sen skjutsar marcus oss till gävle för att festa lite, får se vad kvällen har att bjuda på. men ja somsakt, vi ses i dimman !
 
detta har jag iallafall på mig ! fast jag har bytt till svarta jeans.
tröja-lindex | shorts-ginatricot

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback