you are the reason why i keep smiling when something is wrong .


är hur mätt som helst nu , var ju på dans till 9 . så kom mamma och hämta mig så fick jag mat från donken . så tjock hehe .. jag som bestämde mig för att sluta med skräpmat ? kommer ju snart vara fet som en ko ! nej , nu är det slut med onyttigheter och början med träning och bra kost !

har precis laddat hem säsong 5 av desperate housewives som jag nu ska lägga mig och kolla på . imorgon är det dans igen och vi har även kemi prov imorgon , fan ... glömde böckerna hemma så  mia skickade bild på de vi ska träna på . tänkte läsa igenom de lite snabbt nu . och förresten , jag hade svenska nationella idag . fyfan , de gick skit dåligt lär jag säga !! fattar ju fan ingenting ..

149674387585640024_2kdbcitv_c_large

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback