valbo med mamsen och syrran , det tjänar man alltid på !


hallå.
sitter och kollar på "teen mom" .
igår var det ju födelsedagsfest , jag hade jätteroligt !
det började med att jag och johanna fixade oss hemma hos henne , vi åkte med 6 bussen till gävle och då hämtade jag lite saker hos jenny och emelie och sen mötte vi ebba , amanda, wilma , olivia och alva på stan så tog vi bussen tillsammans till festen . det började med pizza och present öppning , sen kom det fler och festen drog igång ! vi spelade ölspel , dansade , sjöng och hade roligt . det lugnade ner sig runt 1 -2 för då åkte alla hem , bara jag , mia och johanna var kvar och sov där .

imorse vaknade vi runt 12 så käkade vi toast så kom matildas föräldrar och jag åkte runt 2-3 till valbo och mötte mamma och syrran , det är alltid bra för mamma bjuder lite ;)
jag hittade ett par assnygga skinnbyxor med en dragkedja i rumpan , ett par kilklackar som jag tyvärr ej kan använda nu på vintern men i sommar så och hårnålar, alltid behövligt !!

skorna får jag betala själv men det andra bjöd mamsen på . nu ska jag gå upp och packa , sen åka till sandviken för att kolla på melodifestivalen med några och därefter sova hos johanna .

jag får inte upp fler bilder , ni får se kläderna imorgon !
jag funderar på att köpa en hatt till sommarn ,galet snyggt .

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback