vad tycker ni ?


jag vet inte riktigt endå vad jag tycker ..
det beror faktiskt på vem det är på och så . jag tycker nog alla är lika fina på sina olika sätt , men JAG skulle nog vilja ha som hon i mitten fast lika brun som hon till höger .
men jag skulle endå kunna vilja se ut som dom andra två , MEN är man som någon av dom ska man vara längre än vad jag är . det är så jäkla vackert att vara jättesmal och vara rätt lång , ååh skit snyggt ! och skulle jag se ut som hon till höger skulle ju jag se ut som en dvärg , kort och dendär kroppsformen går INTE ihop . så jag vet inte , skulle nog somsagt helst vilja se ut som hon i mitten .

Kommentarer
ebbalindholm

kroppen på hon i mitten och färgen på hon till vänster tycker jag :))))



Blogg: http://ebbalindhlms.blogg.se/
2012-02-15 @ 15:19:01
Mia Broman

Om man fick välja så skulle man ju självklart ta hon till vänster? :O



Blogg: http://miabroman.blogg.se/
2012-02-16 @ 07:51:15




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback