vååååååår !

ååh va skönt det är ! nu är det verkligen vår . solen lyser och himlen är blå , jag och johanna ska strax ta en promenad/springtur i det fina vädret .

igår gjorde vi nästan ingenting , var i valbo , åkte hem till johanna och käka sen tog vi nio bussentill mig , gick ut och mötte daniel och linus en stund sen gick vi in , och hela kvällen . garvade vi åt typ allt , sen blev johanna asdryg haha , hon skrattade åt ALLT . ahahha , och då går de ju inte att hålla sig för skratt själv så vi satt nere i mitt kök runt 12 och asgarva medans vi åt pizza .

jag kan visa vad jag köpte i valbo igår , haha 2 småsaker . men sen fickjag mitt paket igår , tänkte visa vad jag fick ! är supernöjd .


som ni ser , jag beställde en klocka , ett par örhängen och en hår dounut , men ska köpa en mindre hårdounut för den var lite stor haha , men det blev 200 för dom där tre sakerna så ni vet ! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback