This means war !


johanna är i duschen nu , och jag ska ta och förbereda mig för duschtime jag med . vi var ute och gick ett tag runt 3 , sen kom vi hem och lagade mat , köttbullar och makaroner med majs, creme fraiche och champinjoner MMMH va gott !!
vi åker med halv 7 bussen till johanna så ska hon hämta en biobiljett osv , sen åker jag , johanna x2 , hanna och wilma till gävle för att gå på bio ! vi ska se this means war , jag har velat sett den ända sen jag såg trailern första gången . det verkar väldigt bra så jag hoppas den är värd pengarna ! vill ävet se en gång i phuket , det ska jag göra någon dag i veckan tror jag , fårse om någon vill följa med . vi har ju lov så vi får passa på ! hehe ,

men fy va seg hon är !! ååh , jaja .. ska gå och banka lite på dörren nu tror jag , och välja ut outfit för ikväll !
vi får se vart jag sover inatt , hos johanna kanske , hemma kanske , hos emelie och jenny kanske , hos hanna kanske ? vet inte ;) haha . men jag tänker ej sova ensam !



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback