this is baaad .


hej ...
jag vet inte vad det är , det måste vara någon infuensa eller något , jag har varit sjut i snart 1 månad ?! hostan jag hade i tre veckor har ju försvunnit , men jag har fortfarande så förbannat ont i kroppen , såfort någon petar på mig får jag ont nästan ? blir så less.. och huvudvärken kommer och går hela tiden ! näsan rinner ju hela tiden och jag kan inte andas genom den alls . idag åkte jag hem från skolan för jag mådde så jävla illa och huvudvärken döda mig nästan !! satt inne på skoltoan och väntade på att kräkas ,men de kom aldrig upp . jag åkte hem med halv 11 bussen och somnade när jag kom hem , så vaknade jag vid 5 och nu mår jag prima . ont i kroppen bara och när jag snurrar mycket med huvudet så dunkar de rejält !

orkar inte vara sjuk längre !! NU FÅR DE TAMEFAN RÄCKA ....
arkivbild

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback