TAGGA BIGBROTHER IKVÄLL DÅÅ !!!!!

ååh , är så jävla taggad tills ikväll då bigbrother börjar !!!! fyfan ,har längtat så jävla mycket . hoppas verkligen det blir lika bra som förra året , jag satt bänkad framför teven varje dag !
jaja , johanna är typ sjuk säger hon , så hon ligger och typ halvsover i sängen medans jag sitter och kikar bloggar , instagram och allt vet vad . jag ska kolla med mamma om hon kan hämta mig sen , vill åka hem och fräscha upp mig . ta en dusch och därefter mysa , ska be mamma svänga in på ica och köpa morötter, gurka och dipp så jag kan äta det medans jag glor på BIGBROTHER !
alltså shit , ni anar inte hur taggad jag är på att det ska börja igen , för ungefär 2 veckor sen vare jag fick reda på att bigbrother skulle börja igen , sendess har jag tänkt på det varje dag och räknat ner dagarna . haha , bigbrother fan här , hejhej !

ska fan vara med i Bigbrother när jag blir äldre , så underbart .
kommer kännas fel att domhär inte är med i år ..

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback