sovmorgon , helt ok !


sitter och kollar på top model . har precis ätit upp min havregryns gröt och ska nu ut och springa när programmet är slut .

egentligen skulle carro med mig ut och springa , men nehedå . den latmasken orkade inte ;) haha , närjag kommer tillbaka från springturen så ska jag nog ta och träna lite mage tänkte jag . det är ju den jag vill ha i mest form ;) hehe men juste ! jag ska även köpa gymkort snart . min mamma har redan satt in pengar på mitt kort så jag kan köpa det , men jag får aldrig tid .. men ska försöka få tid så jag kan gå dit och köpa dedär . men jag lär kolla upp lite om de först och så , men jag vill ha gymkort på badhuset istället tror jag . för då får man bada oxå , simma är ju jättebra !

vi får se hur det blir med det . juste ! ska även byta sängkläder idag oxå . glömde göra det igår , vill lägga mig ikväll med nya fräsha sängkläder , ååh .. det bästa som finns !!
och jag ska ju även på dans idag , så det blir mycket träning för mig idag ! haha men då får jag bättre body till beach 2012 !!!


nyttiga jag har börjat äta havregrynsgröt , fast jag dränker det med sylt och mjölk . haha

haha , ful bild ...

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback