sällan jag fryser IHJÄL !!


alltså jag måste vara sjuk eller något , ha en allvarlig sjukdom , jag fryser HELA TIDEN ?! det är sjukt ...

jaja , hej på er !
vad har ni gjort idag då ? jag har varit hos hanna H med några singel tjejer och kollat på ps. i love you och ätit tacos och godis ! har haft jätteroligt. sen åkte jag och carro hem med 9 bussen och då träffade jag andreas en stund , träffade även daniel osv . nu är jag hemma och har lite ont i magen efter allt jag ätit , hittade en munk i skafferiet som nu ligger nere i magen och gör mig fet !

nu ni , nu tänkte jag göra er lite avundsjuka och säga att .... jag har väääldigt lång sovmorgon imorgon , jag börjar 3 på eftermiddagen, och slutar 6 . min dans börjar då så jag lär gå då . vi har faktiskt öppet hus från 6-9 men ja , somsakt så har jag dans så jag kan ej vara med på öppethus grejen.

aa men nu ska jag gå och ta bort sminket , fixa en sak , byta om och gosa ner mig under täcket och kolla massor med avsnitt av desperate housewives !
ciao .

alltså kolla ? hemskt hur mitt hår ser ut .... vill bara sätta tillbaka löshåret men jag lär göra rent det först ! blir kanske att göra det imorgon om jag hinner !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback