please save me tonight !


ååh , har jobbat hela morgonen !
mamma väkte mig runt 10 och sa åt mig att hjälpa till nere , vi håller nämligen på att rustar badrummet nere och hallen . så det är som en byggarbetsplats här i huset !
pappa frågade mig igår om jag ville tjäna lite pengar i helgen , så jag satte igång nu imorse för att få det gjort ! kommer nog hjälpa till lite mer än vad jag redan gjort , men kanske inte idag !
jag hjälpte iallafall till att ta bort lister , golv osv .

och idag vet jag inte riktigt vad som händer , sara frågade om jag ville följa med till gävle men de vet jag inte om jag orkar så jag kanske är med någon i sandviken eller här hemma . kanske blir någon fest , vad vet jag ?


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback