party ,party ,party , all night long !!!


tjeeena !
är hur sliten som helst efter gårdagen , jag följde med min syster och jenny till gävle och runt 12 - halv 1 kom gille och 2 andra killar . sen halv 2 åkte vi till ett ställe som jag tyvärr inte kan skriva ut här , hehe och där träffade vi några till och så . vi var där till halv 3 och då åkte vi till en annan kille och där va de efterfest . vi satt hos han till halv 5 på morgonen och då åkte jag , jenny , emelie , gille och en till kille hem till jenny och jag somna nästan direkt när vi kom dit , var så sjukt trött . så vaknade jag 9 i morse av att jag och en till låg i soffan och han hade sina ben på mig , så jag fick ju inte plats i soffan så jag tog en filt och en kudde och la mig på golvet ;) sen runt tolv  kom alla upp och då började emelie fixa mina naglar , och så käkade vi pizza sen åkte jag med mamma hem och då käkade jag en mcflurry , såå jävla gott !!

jaja , hade en sjuuk kväll och kul var det ! nu ska jag vänta på att min bror ska bada klart så jag kan hoppa in i duschen . kul va ?? xP


aldrig druckit en godare drink än dendär !! MMMMH






förlåt för dåliga bilder osv , men här har ni en bild på mina nya naglar . är supernöjd och dom är sååå mycket snyggare i verkligheten ! ;)

Kommentarer
Anonym

kan inte du lägga upp bilder på tattueringar som din syster har gjort?



2012-02-06 @ 17:07:16




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback