min lilla puppis !


johanna åkte hem runt halv 5 , sen dess har jag suttit vid datorn . har suttit i pyjamas fram tills nu för jag frös lite  så jag tog på mig . nu sitter jag och lyssnar på musik , kolla nyss igenom alla bilder jag hade från i somras , fyfan va jag vill tillbaka ... jaja , jag ska spendera kvällen med elina men vi försöker komma fram till vem vi ska sova hos . haha , det är alltid det krångligaste ! jaja , någon av oss blir det iallafall , och det blir mys kväll så det blir vell bigbrother , gotta och bara chilla och ladda upp inför veckan !!

ska bli kul att va med elina igen , vi ses ju nästan varje dag men vi är aldrig . och det är så tråkigt för förra året var vi nästan varje dag i ett halvår . jag har inte varit med elina på hur länge som helst , några månader helt seriöst !
så det ska bli skönt att få umgås med min lilla älskling .
och förresten , när jag satt och kolla igenom bilderna ,hittade jag alla bilder från strömstad , i somras följde elina med mig och min familj till västkusten med husvagnen , vi var där i 2 veckor och vi hade så jävla kul , då levde man !!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback