Markan med carolin .


skön skoldag , jag och carro får sitta markan idag istället för att gå på lektioner. så idag blir det slappdag , egentligen slutar vi halv 4 idag , men jag har hört att vi ej har sista lektionen så vi kanske slutar runt halv 3 ? hoppas ! när jag kommer hem ska jag ut och springa lite , sen får vi se vad som händer ? plugga tror jag det blir iallafall !

och imorgon hoppas jag på att jag får min beställning ! då blir jag jätteglad . men det skulle ta 1-3 arbetsdagar så det borde komma imorgon !

och ola som har hand om markan var så himla snäll så vi fick låna skoldatorer så vi har något att göra , så det är därför jag kan blogga .

men tyvärr kan jag ej få in nya bilder , så det får bli en arkiv bild !


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback