jag kunde dö för dig ,nu är du död för mig .


hallå  på er.
jag är hemma från skolan idag , mådde inte så bra när jag vaknade . hade ont i huvudet , ont i halsen och jag är ju fortfarande förkyld . men jag vaknade iallafall vid 10 och då gick jag upp och gjorde iordning omelett , sen satte jag mig vid teven och kollade på "lyckatill charlie " . sen tog jag på mig och tog en springtur . riktigt skönt ! tog även med mira så hon fick springa lite .

jag stretchade lite när jag kom hem oxå , men ja .. nu mår jag iallafall bättre ! ska snart gå upp och byta lakan uppe i min säng, ska städa upp kläderna jag har på golvet oxå . funderar på att möblera om lite i mitt rum ? hehe sällan jag gör det . jaja , vi får vell se !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback