im in love , im a beliver, i could'nt leave him if i tried.

Godmorgon !! Hoppade precis på bussen efter att ha varit bambi på hal is , det var ju snorhalt . tur att jag inte ramlade då mrn det måste ha sätt kul ut. haha ja jag är ju påväg till skolan nu och fy fasen va skönt. efter denna skoldag är det äntligen looooov ! Fyfan va jag ska ha roligt . jag börjar lovet med att åka till valbo med saknade johanna som varit sjyk hela vevkan. har inte träffat henne sen i söndags.. jag vet inte riktigt vad jag ska köpa , men en ögonbrynspenna är proiritet 1 . Sen blir de vell någon ring här ,en tröja där , ja ni vet ju hur det brukar bli när man sagt att man bara ska köpa det ;) haha. jaja nu stängdes min musik ner av någon anledning så jag ska sätta på den igen !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback