I'm hoping that someday soon We will figure out a way just to spend a little time time and not say goodbye .


nu är mitt bad mood igång . är så jäkla irriterad över mitt hår !!!
gissa vad jag gjort , jo jag har tagit ut mitt löshör ?! ååh , men jag var tvungen för att  det hade typ lossnat och limmet kliar nå förjäkligt . så jag har kunnat klia hela kvällen nu , asskönt . haha och jag hoppade dansen idag , var inte menat att jag skulle de men jag var tvungen , håret var cp , jag hann isf inte äta och bussen missa  jag vilket fallså de blev ej någon dans idag . nästa vecka får jag köra hårt som satan !! mia ska även visa mig stegen imorgon i skolan !

idag har det varit en jättelång dag .. uscha , skulle egentligen ha kemi prov  idag men jag fick ändra till imorgon istället för att jag inte hunnit plugga . hihi så nu ska jag öppna kemi häftet och plugga så det går bra !!
och juste . mamma visade mig hur man gjorde omelett i hennes nya tupperware burk och fyyyyy va gott de blev ! hade i majs för vi hade inget annat gott hemma . så de ska jag börja göra på mårnarna ! mamma säger att de är jättebra frukost och att man håller sitt mätt så vi får se om jag hinner imorgon !

nu ska jag sätta mig och plugga , deppa över mitt fula ,tunna , korta hår och kolla desperate housewives .

dööö äckelhår . ska färga mitt hår och sätta tillbaka löshåret FORT !

mina älskade

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback