i'm feelin' sexy and free .

Godmorgon på er ! Blev inge sola idag heller... vi hann inte för vi sov lite längre än vad vi skulle , men nu är jag iallafall på bussen påväg hem . ska skynda mig och duscha och göra ordning mig lite innan jag och mamma åker. sen ikväll vet jag inte vad som händer , vi kommer vell hem vid 2-3 och då ska jag vell hitta på något. Fan.. är så himla partysugen! Det är fan onsdag , lill lördag förfaaan !!! Jaja vi får se hur det blir ikväll. Och hörni? Visst är det underbart att solen skiner dag ut och dag in,ännu ett tecken på våååår. fast det snöade häromdagen så är dt endå vår ! Gräset sticker upp genom snön nästan överallt ,snöhögarna minskas och värmen kommer sakta men säkert. hoppas dethär håller sig nu så sommaren kommer fooort . Tänk att gå i shorts , ett stort linne halvt instoppat och en bikini under , ha ett par ballerinaskor och gå på stan,åka till stranden och sola hela dagen ,äta goda bär och andra sommarsaker ! FYfan va jag längtar , man går upp vid 9 på morgonen,sätter på sig bikini och gåe ut och solar ,äter god sallad som lunch , sen när kvällen närmar sig är dt fest som gäller ! Lätta kläder ,höga klackar och bara festar loss ,hemma hos någon ,kanske en grillfest? Eller strandpartybara någonting.. ååh fyfan va livet leker på sommaren !!!

Kommentarer
Alva

Hej!

Jag har en frågestund på min blogg och det skulle vara jättekul om du ställde en fråga! :)



(förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer)



Blogg: http://aalvaakarlsson.blogg.se/
2012-02-29 @ 18:08:10




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback