forever alone på alla hjärtans dag .


hej .
idag är det alla hjärtans dag , och jag är ensam ! fyfan va ledsen jag är .. alla kommer fan gå runt med sina kära och pussas, hålla handen , kramas osv medans jag står där och gråter .

ja , idag är jag depp !! men jag hoppas mina singeltjejer får mig på gott humör . idag efter skolan ska nämligen jag och några av dom tjejer som är singel i vårat "gäng" käka mat ihop och mysa till kärleksfilmer med godis !!!

lägger upp en bild på min outfit oxå ! måste skynda mig lite nu , hörs !
tröja - halens
jeans - gina tricot

förlåt för dålig bild , men jag var tvungen att skynda mig !

jeansen ser jättefula ut på bilden !! men det är högmidjade och det är snyggare än på bild !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback