bondjävlar.

Fyfan. jag är riktigt jävla irriterad och det är nog inte bara jag , jag har halva klassen med mig. det är nämligen såhär att vi fick se olika loggor somvi ska ha på klasströjan. Halva klassen ville ha en som det stog "man glömmer aldrig en kk" och sen var det två kaniner som satte på varandra och det roliga med den ,det var att det stog ju klasskompis men att "lass" och "ompis" var mindre text och dom två k:na var större. Den andra loggan var en "wounderbaum" och i den stog det " hej ni obrukbara,här kommer ni wounderbara" skiiitful! Och självklart blev det den fula eounderbaum grejen. den är inte ens rolig ? Jaja... ville bara skriva detta sura inlägg . hatar att gå i en BONDKLASS...

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback