and i took his heart when, i pulled out that gun.


helloo mates !
gissa vad jag gjorde igår ? en fredagkväll ? jo , först mötte jag johanna L så köpte vi vitchoklad så vandrade vi hem till johanna T och kollade på harry potter , absolut sista filmen , jag är ju smart och ser andra delen före den första ! haha jaja .. den var rätt tråkig så jag råkade somna (a) haha sen när den va slut så tog vi bussen till donken , satt där och åt sen fick vi skjuts av johannas kompis hem . så sov jag hos johanna L inatt för er som ville veta de ! jag hade skit tråkigt om jag ska vara ärlig . fyfan , orka sitta vid donken en fredag ? :( jag grät fan .. och ISKALLT var det ! puuh .. fyfan .

nu sitter jag här , kom hem runt 1 och satte mig och kolla på desperate housewives , grinade lite till det , käka , kollade lite mer och nu sitterjag här . vet ej vad jag ska göra , kanske kolla lite mer ? ska även duscha och dammsuga mitt rum ! jaja , ikväll ska jag va med hanna och säkert någon mer !



jag har såååå roligt på tyskan som ni kanske märker ? :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback