2012-02-28 14:22


hej på er !
vaknade sent idag ... kl 1 , fick nästan lite panik för att jag sovit så länge , hatar att sova bort halva dagen typ !
jaja ,jag klev upp och tog en springtur . gud så skönt det var ute ! men jag ångrar att jag hade så varm tröja jag hade för det blev jättevarmt , solen stekte på mig hela vägen och jag sprang , blev inte en så bra kombination . men nu är jag hemma och har precis ätit frukost .

igår var jag på bio med mia och alva , skulle egentligen gå med olivia, wilma och matilda men vi bokade olika platser . men vi kollade iallafall på en gång i phuket , så nu har jag sett dom jag vill se ! jag var ju på bio häromdagen oxå , då kollade vi ju på this means war och den var myyyycket bättre än den här jag såg igår ! fast båda var ju bra och rolig osv !
sen mötte jag johanna t i sandviken så åkte vi till storvik och umgicks med andreas , det var mysigt och så .

nä nu ska jag gå upp och göra ordning mig lite , ska nämligen till gävle snart och sola med systra mi !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback