2012-02-12 16:17

jag fick liv  i johanna , tyvärr inte på det sätt jag ville .. men skitsamma ! vi gick ner och åt frukost , sen la vi oss i johannas säng och kollade på "girls off the playboy mansion" sen bytte vi kanal till "wild kids" hehe , sen när de var slut gick vi ner än en gång och åt kladdkaka med grädde och chokladsås , sällan vi äter . ( MÅSTE börja träna på riktigt nu . tar nog en springtur när jag kommer hem ! )
har precis klätt på mig nu , har gått i pyjamas hela dagen ! min syster kommer snart och hämtar upp mig , så åker vi och handlar lite sen åker vi vidare hem och äter god mat .
senare så ska jag kanske träffa andreas så han kan få sin tröja , haha jag lånade den typ i november när jag gick hem från honom på natten en gång , och han har ej fått tillbaka den än stackarn ! haha , så jag lär ge han den .

Kommentarer
ebbalindholm

andreas? :ppp



Blogg: http://ebbalindhlms.blogg.se/
2012-02-12 @ 18:55:37
hanna

svar ;



haha , björnmyr :)



2012-02-12 @ 21:45:07




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback