You shoot me down , but i won't fall .

Varit i gävle idag med Johanna , jag köpte ett par svarta jeans och en earcuff . Jag kan tyvärr inte lägga upp bild på det för det är något fel på min kamera ... ÅH hata min kamera ! Den är alltid krånglig , jaja ni får nöja er med text och typ weheartit bilder ! Haha .

Iallafall så tänkte jag nu gå och göra lite te och rostade mackor till med nutella nougat på ? MMMH ! Hihi nä nu blev jag jätte sugen så jag går ner nu direkt . pusspuss !


fan va jag längtar tills mina skor kommer !!!!!!!!  " Jag tror jag är kär "

Kommentarer
Emma

Hej!



Var dom lika snygga i verkligheten som på bilden? Var dom sköna? Jag har nämligen beställt ett par som ser exakt likadana ut:)



2012-03-25 @ 21:01:17




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback