This is our world , this is our life .

Praoen SÖG . Fyfan säger jag bara , både jag och patricia har varit skit bittra hela dagen tack vare dedär .. Vi käkade frukost på donken sen gick vi till Caféet där vi skulle praoa och så fick vi inte göra så mycket , tända ljus och småplocka lite sen fick vi bara sitta där och vänta på lunch och dom hade sallader och mackor osv där men inte fan fick vi mat där heller , vi var tvungen att gå till skolan och äta äckelskolmat !!! ÅÅÅÅH uscha va äckligt det var , sen fick vi baara sitta .. Lite fika fick vi ( wiihoo) Grattis ! Jaja , kul att vara där hela veckan då , NJAAA inte så kul ! Nu är jag hos emelie och thure och ska snart åka med emelie till mina kusiner för jag och emelie ska vara barnvakt åt dom ett tag , så nu blir den enda uppdateringen kanske , om jag inte uppdaterar ikväll när jag är tillbaka . Och jag sover här inatt så jag åker inte hem något så några bilder får ni inte ! Hihi ..


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback