So tired of this shit !

Trött på livet , hej .
Seeriöst ! Orkar inte med allt , skolan suuuger , det tar kål på mig .. Plugga dag ut och dag in , sen all annan skit som är runt om kring . Är så sjukt jävla less på allt , vill bara lägga mig i sängen och gråta och hoppas på bättre tider ! Men inte fan händer det något för det ? Uschaa ..
Knäppte kompis kort med några idag , sen har jag gått runt och letat prao med patte och johanna . Jag och patte fick på ett mat/fik ställe så jag hoppas vi får något kul att göra ! ORKAR INTE PRAOA , ORKAR INTE NÅGONTING !
Men jag får vell göra det bästa av det hela och klämma fram ett leende fast allt suger . Haha , liite depp eller ? Joodu allt tack vare mitt DÅLIGA engelska läsförståelse betyget . HUA ! Skäms fan över vad jag fick .
Hoppas helgen blir bra så jag får andra tankar , vill bara gråta nu . Har velat det hela veckan , ända sen i måndags har jag mått såhär konstigt . Åååh orkar inte .. Allt jag vill ha nu är en stor fet kram av någon , vill bara sitta och hålla om någon som håller om mig och känna att jag har någon , nu känner jag mig ensam och som om jag inte har någon vid min sida .

Nej nu tråkar jag bara ut er , Hörs !

vill ha mina systrar ! ♥

Kommentarer
bine

hanna älskling, vi mår lika skit båda två. tror du inte jag behöver dig ? allt är fucked up.. jag orkar seriöst snart inte längre. vill bara lägga mig och dö..

menmen, vi måste kämpa. men ja jag orkar inte utan dig vid min sida hjärtat! <3



Blogg: http://neardbinee.blogg.se/
2011-10-10 @ 14:58:45




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback