Skies are crying ,i am watching ,catching teardrops in my hands .

Idag har jag ingen prao , inte imorgon heller . Jag är ju lite förkyld och patricia har tydligen 40graders feber så vi sket i det idag , så skrev hon vi praoade hos att vi inte behövde gå dit imorgon heller . Sköönt ! Så jag har suttit här och letat halloween dräkt för fullt , medans jag ätit lite hamburgare och strips . Jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig och det är snart ! Fan jag måste ju hitta någonting , och jag har hela tiden tänkt att jag ska köpa en polisdräkt , men jag hittar ju ingen bra ... Jaja , vi får se men jag hittade 5 st jag skulle kunna tänka mig , det tar två dagar för leveransen så det var ju ganska bra , men jag hittade ingen jag fastnade för så menmen .

Och idag ska jag träffa alva , hon och sara har ju varit utomlands så jag har saknat dom som en tok !! Och idag kommer dom äntligen hem !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback