Pojken som överlevde förintelsen .

Var på öppet hus idag på Real i gävle, är så sugen att gå stylist linjen på den skolan och det verkar så jäkla roligt . Min syster går ju där och hon säger massa saker som är där osv så det verkar riktigt roligt , jag gick med johanna, maja och rebecka , hanna skulle egentligen med men hon kunde inte :( Men jag och maja är ju intresserad av den linjen så vi får vell se , vi ska vara där en hel dag någon gång för hon ska praoa och jag ska vara med min syster så man får veta hur deras dag ser ut ! Men nu ska jag lägga mig i sängen , johanna ligger och läser ur min bok som jag lånade igår som jag tänkte läsa för den verkar intressant , Pojken som överlevde förintelsen heter boken . Verkar riktigt bra faktiskt , och johanna ser ut att ha fastnat i boken så jag antar att den är bra ;) hihi .

Godnatt !

gammal bild pga trasig kamera ......

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback