ny header ?

Ska jag göra en ny header tro ? Idag har jag massor planerat , eller ja kanske inte så mycket me det är iallafall nått .
  • Städa
  • Rensa kläder/saker
  • Plugga
  • Duscha
  • Äta
  • Åka till min syster och fixa naglarna
Det är vad jag ska göra idag , skulle behöva ut och springa oxå men det kommer vell inte hända , fan jag måste börja träna , ska fan önska mig gymkort när jag fyller ! Men iallafall så är det en ganska tråkig dag idag, men det är vell såhär mina söndagar ser ut ? :) Slapp men har något att göra hela tiden . Blir vell att kolla på film ikväll oxå , ska sova hos min syster tror jag . Men nu har jag precis ätit frulleee och ska nu ner och lämna glaset så ska jag börja stääääda !


miss u guys !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback