Jag ser dig prata men hör inte ett dugg .

Har precis käkat värsta lyxmaten . Som jag och mamma lagat tillsammans , det blev huuuur gott som helst så nu är man ju lite mätt ! Pappa ska skjutsa in mig och Carro till sandviken så ska vi träffa Johanna , Alva och några till sen åker vi till Wilma och kollar skräckfilm . Jag köpte lite naturgodis som jag ska ta med och käka under filmen och jag ska även köpa nåogt att dricka till det så man kan gömma sig bakom godispåsen om det blir läskigt på filmen ;) Sen ska jag , Johanna och Carro sova hos Wilma och kanske blir någon mer jag vet inte riktigt ! Men nu hoppas jag att min kära vän JohannaLindroth blir glad när jag enligt henne är segast i världen på att blogga . Så nu jävlar måste hon bli glad !


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback