I'm dancing with tears in my eyes .

Sitter här och käkar naturgodis och dricker apelsinfestis . Börjar få ont i magen för jag har precis ätit ..
Idag har ALLT varit tvärt emot  vad jag viljat , fick jättedåligt på matteprovet , skolmaten smakade bajs , skolfotot sög ! Vill inte få hem det , jag såg ut som ett missbildat fetto för man satt askonstigt så att ansiktet var astjockt , typ dubbelhaka .. Och sen är mitt ena öga större än det andra så det syntes ASBRA när jag satt sådär konstigt och uscha ... ÅH , tänkte kolla lite vad nationalismen är medans jag äter upp mitt naturgodis , sen ska jag säga godnatt till er . tänker sova när jag pluggat !! Vilket kommer bli vid typ , 7-8 så ni vet ! Vill bara att denna dagen raderas ut ur världen .

snyggast

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback