I'll take you to the candy shop , i want to taste of what you got .

Ska strax hoppa in i duschen sen packa väskan och därefter soooova . Dagens längtan ! haha, seriöst varför är jag så jäävla trött för ? Jag lägger mig ju skapligt tidigt och går upp bra , ändå halvsover jag på dagarna , går omkring som en zombie i skolan .. Åh , kul att vi har simning imorgon på idrotten , plus att det är kanalsprånget . Alla måste gå 6 km och för dom som vill klara klassikern ska gå 12km ? HUR ORKAR MAN DET ?! Fattar inte att jag gjort det både sjuan och åttan haha men nu i nian skiter jag i det , kommer ändå inte klara klassikern så då finns det ingen mening med det  . Jaja nu kom pappa ut ur duschen så nu är den ledig vilket betyder att det är min tur ;)


orka va snygg då .........

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback