I wish you were here ...

Hallåådär !
Igår var det dålig bloggning , igen .. Men jag är inte inne en lörsdag och hålla bloggen alive ! Utan jag var ute och gjorde staaaaan , ne men seriöst .. Jag och johanna åkte hem till henne runt 5-6 ? Då fixade vi oss och sen cyklade vi till hemmakväll , köpte dricka sen drog vi vidare till Jonte och där var det fest . Det var inte såå många där , men vi var inte där så länge för vi cyklade vidare till henrik och där var några och då partade vi loss ! Haha ,och det var asläskigt för direkt när vi kom dit nästan , så blev det strömavbrott i typ hela sandviken ? Och jag är mörkrädd , haha fyfan uscha , det var svart vad man än kollade ! Man såg verkligen ingenting så vi gick in och tände ljus och sen körde vi på ! Men tillslut kom strömmen tillbaka så vi fick musik och sen när klockan blev 00:00 så sjöng alla för henrik för han fyller ju idag ! Grattis Henrik Brodin !! Iallafall ,sen kom polisen och då drog typ alla och jag , Johanna , marcus , emil , edvin och kalle åkte till skate parken och satt där ett tag sen åkte alla hem så mötte jag och johanna alexander , andreas och william och vi följde med dom till rese och så missade jag och johanna bussen . Och då märkte jag att min plånbok var borta men som tur va låg den hemma hos johanna , och vi sov hon henne för vi missade ju somsakt bussen till järbo !

Kul kväll va ? Hehe , faktiskt så hade jag jätte roligt och väääldigt mysigt ;)
Tyvärr knäppte jag inga kort men ni får en bild från en lokalfest istället för att få lite festkänsla !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback